Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та з метою організації ефективної роботи зі зверненнями заявників, встановлено такий порядок прийому громадян в консульському підрозділі Посольства України в Королівстві Іспанія:
понеділок, вівторок, п’ятниця з 09.20 до 14.00;
середа з 10.00 до 12.00 за попередньою домовленістю/записом з питань оформлення віз, посвідчення на повернення в Україну, громадянства, ПМП, оформлення шлюбу, консульського обліку;
четвер з 14.00 до 17.45;
субота, неділя - консульський прийом проводиться у разі невідкладних питань для тимчасово переміщених осіб, за попереднім погодженням заявника з дипломатом.
Ви можете звернутися до консульського підрозділу Посольства наступним чином:
— Особисто прийти на консульський прийом за попереднім записом.
— Зателефонувати за номерами телефонів з понеділка по п’ятницю - (34) 91 748 93 82 (83, 78, 87).
— Направити звернення поштою, кур’єрською поштою (mensajería) (адреса Посольства - c/Ronda de la Abubilla, 52, 28043, Madrid)
— Направити звернення факсом (34) 91 748 93 78 та (34) 91 388 71 78.
— Направити звернення електронною поштою [email protected].
— Звернутись до будь-якої офіційної установи Іспанії або ж до неурядової правозахисної організації з проханням передати вiдповiдну iнформацiю консульству України.
У разі надсилання звернень по пошті, факсом або кур’єрською поштою, у зверненнях мають бути зазначені повні особисті дані особи, що звертається (прізвище, ім'я, по-батькові, дата народження), місце проживання в Україні та в Іспанії, а також контактний номер стаціонарного / мобільного телефону чи номер факсу для ефективного зворотнього зв’язку з вами.
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 Закону України "Про звернення громадян" (1 місяць), та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Корисну інформацію з консульсько-правових питань можна також прочитати на веб-сторінці Міністерства закордонних справ України - www.mfa.gov.ua