• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • Español
Розгляд звернень громадян
Опубліковано 16 жовтня 2012 року о 00:00

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та з метою організації ефективної роботи зі зверненнями заявників, встановлено такий порядок прийому громадян в консульському підрозділі Посольства України в Королівстві Іспанія:

понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 9-20 до 13-00 год., четвер з 14-00 до 17-45 год.

Ви можете звернутися до консульського підрозділу Посольства наступним чином:
— Особисто прийти на консульський прийом в приймальні (з усіх питань).
— Зателефонувати за номерами телефонів з понеділка по п’ятницю - (34) 91 748 93 82 (83, 78, 87).
— Направити звернення поштою, кур’єрською поштою (mensajería) (адреса Посольства - c/Ronda de la Abubilla, 52, 28043, Madrid)
— Направити звернення факсом (34) 91 748 93 78 та (34) 91 388 71 78.
— Направити звернення електронною поштою emb_es@mfa.gov.ua.
— Звернутись до будь-якої офіційної установи Іспанії або ж до неурядової правозахисної організації з проханням передати вiдповiдну iнформацiю консульству України.

У разі надсилання звернень по пошті, факсом або кур’єрською поштою, у зверненнях мають бути зазначені повні особисті дані особи, що звертається (прізвище, ім'я, по-батькові, дата народження), місце проживання в Україні та в Іспанії, а також контактний номер стаціонарного / мобільного телефону чи номер факсу для ефективного зворотнього зв’язку з вами.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 Закону України "Про звернення громадян" (1 місяць), та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Корисну інформацію з консульсько-правових питань можна також прочитати на веб-сторінці Міністерства закордонних справ України - www.mfa.gov.ua

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux