• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Español
Реєстрація актів цивільного стану
Опубліковано 28 лютого 2024 року о 13:57

Консульська посадова особа провадить реєстрацію народження дитини, смерті, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені громадян України, керуючись:  Конституцією України; Цивільним кодексом України; Законом України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану»; Консульським статутом; Інструкцією про порядок реєстрації актів цивільного стану в дипломатичних представництвах та консульських установах України  а також іншими актами законодавства України, які регулюють шлюбно-сімейні відносини, а також нормами, які містяться у міжнародних договорах та угодах, учасниками яких є Україна та держава перебування.

!!! В консульському відділі Посольства України в Королівстві Іспанія приймаються та розглядаються заяви про реєстрацію актів цивільного стану громадян України, виключно тих, що проживають у в межах консульського округу Посольства.

До консульського відділу Посольства України в Королівстві Іспанія (м.Мадрид) можуть завертатися громадяни України, що постійно чи тимчасово проживають на території Іспанії, а саме: автономні спільноти: Арагон, Астурія, Галісія, Естремадура, Кантабрія, Кастилія-і-Леон, Кастилія-Ла-Манча, Країна Басків, Ла Ріоха, Мадрид, Наварра. Громадянам, які проживають в автономних спільнотах Іспанії, зокрема: Каталонія, Валенсія та Балеарські острови необхідно звертатися за консульською допомогою та послугами до Генерального консульства України в Барселоні; Громадяни, що знаходяться чи проживають в Іспанії на території автономних спільнот: Мурсія, Андалусія та Канарські острови мають звертатися за консульськими послугами та консульською допомогою до Консульства України в м.Малага.

Для складання актового запису цивільного стану заявник повинен представити документи, які підтверджують факти, що підлягають реєстрації, а також паспортний документ, який посвідчує його особу.

Якщо реєстрація актів цивільного стану була проведена компетентними органами держави перебування, про що свідчить відповідний документ, то повторна реєстрація в дипломатичному представництві або консульській установі не проводиться.

Реєстрація народження, смерті, а також видача первинних свідоцтв про реєстрацію цих актів цивільного стану провадиться без стягнення консульського збору.

За реєстрацію інших актів цивільного стану, за видачу повторних свідоцтв про реєстрацію актів цивільного стану, у тому числі у зв'язку з унесенням змін, доповнень, виправлень у записи актів, поновлення записів актів цивільного стану стягується консульський збір.

Документи, видані компетентними органами держави перебування, повинні бути засвідчені в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

Документи, складені іноземною мовою, повинні бути також перекладені на українську мову та засвідчені в установленому законодавством України порядку.

Консул   здійснює   реєстрацію   шлюбу   виключно   між громадянами  України,  які  на  законних  підставах  проживають за межами України та відносяться до його консульського округу.

Законними підставами проживання вважається: віза з метою навчання чи роботи, перебування в Іспанії з метою тривалого лікування, тимчасовий захист, тимчасове та постійне право на проживання на території Королівства Іспанії (Residencia temporal, Residencia de larga duración o permanente, Permisos de residencia en España para extranjeros no comunitarios), громадяни, які згідно законодавства України вважаються такими, що виїхали на постійне місце проживання до Іспанії (ПМП) тощо.

Особи, які  раніше  перебували в шлюбі,  можуть зареєструвати новий шлюб тільки при пред'явленні документів, що  підтверджують припинення попереднього шлюбу (свідоцтво про розірвання шлюбу, свідоцтво про смерть другого з подружжя, рішення суду про розірвання  шлюбу), а також нотаріально підтвердивши свій цивільний стан заявою про відсутність перешкод для укладення.

Шлюб реєструється через місяць з дня подання до консульського відділу Посольства спільної заяви про державну реєстрацію.

  1. Записатись на прийом за допомогою онлайн форми https://go.mfa.gov.ua/, обравши у відповідному розділі Державна реєстрація шлюбу;
  2. Подати до консульського відділу Посольства особисто письмову заяву за встановленою формою.
  3. Заздалегідь зібрати усі необхідні оригінали документів та зробити з них копії, з метою залишення консулу у справі консульського відділу Посольства;
  4. Роздрукувати та заповнити заяву про цивільний стан (кожному з заявників окремо). Підпис на заявах здійснюється в присутності консула та посвідчується нотаріально. Зразки заяв подані нижче;
  5. Особисто прибути в консульство у запланований день та час;
  6. Оплатити банківською картою в POS-терміналі (в приміщенні консульського відділу) консульський збір  за отримання послуги (Тарифи консульського збору).
  7. Безпосередньо під час консульського прийому подати наступні документи: 
  • Дійсний паспорт громадянина України для виїзду за кордон + 2 копії його першої сторінки та внутрішній паспорт громадянина України + 2 копії всіх сторінок з відмітками;
  • Документ, що посвідчує законність перебування на території Іспанії;
  • Спільна заява до консульського відділу Посольства України в Іспанії щодо Державної реєстрації шлюбу;
  • Роздрукувати та заповнити заяву про цивільний стан (кожному з заявників окремо). Підпис на заявах здійснюється в присутності консула та посвідчується нотаріально;
  • Документи + їх копії, що підтверджують припинення попереднього шлюбу, якщо шлюб реєструється не вперше, зокрема: свідоцтво про розірвання шлюбу/ свідоцтво про смерть другого з подружжя/  рішення суду про розірвання шлюбу тощо;
  • Документи, що посвідчують приналежність до військової служби військовозобов’язаним (військовий квиток) + копія;
  • копія сторінки паспорта з відміткою про прописку або Витяг з реєстру територіальної громади про реєстрацію в Україні;
  • квитанцію про сплату консульського збору (оплата консульських послуг здійснюється за допомогою POS-терміналу банківською карткою, безпосередньо в приміщенні консульського відділу Посольства під час подачі документів.


Зразки заяв про цивільний стан:

neodruzheniy-neodruzhena.doc

rozlucheniy-rozluchena.docx

vdivets-vdova.docx


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux